27/7/12

Καντή

      Η Καντή είναι η μικρότερη κόρη μιας οικογένειας στα χρόνια του μεσοπολέμου που διηγείται την πορεία της οικογένειας. Ένα βιβλίο της Κατερίνας Φραγκάκη, εγώ δεν θα πω της Δικηγόρου όπως οι περισσότεροι , διότι η Κατερίνα είναι πολύ περισσότερο και πολύ πιο σημαντικό, για μένα είναι από της πιο ευαίσθητες  και πιο δυνατές ψυχές που έχω γνωρίσει... Πριν από δύο μήνες μας απέδειξε και ένα καλά κρυμένο ταλέντο αυτό της συγγραφής. Η Κατερίνα αποφασίζοντας να αναστήσει την γιαγιά την Καντή χωρίς ενδεχομένως να το γνώριζε στην αρχή ανέστησε όλες τις Γιαγιάδες, αυτές που έζησαν από το μεσοπόλεμο και μετά , αυτές που κυνηγήθηκαν , πάλεψαν και τελικά γεμάτες αναμνήσεις μας είπαν τα καλύτερα παραμύθια !!! Η Κατερίνα με εξαίσιο τρόπο ζωντανεύει την Καντή και μας θυμίζει τις γλυκές ή πικρές αναμνήσεις που μπορεί να είχαμε από τη δική μας γιαγιά !! Ταυτίστηκα όσο δεν έχω ταυτιστεί ποτέ με βιβλίο διότι είχα την τύχη να έχω γνωρίσει και γω τη δική μου Καντή.
 Έχει δημοσίευθεί και στο iRENEM .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου